måndag 10 november 2008

Jule tid

Juuul!!!! Hej på er. Nu i dagarna har det blivit jul i butiken sååå mysigt - vill nästan flytta en trappa ner :)

Tack för alla kommentarer och mejl ska bättra mig med att svara. Jag har fått önskemål från några att skriva och visa bilder lite oftare. Ska försöka med det. Jag jobbar nu 10 tim om dagen 7 dagar i veckan. (Kanske att ta i) men det känns så i bland. Jag jobbar ialla fall med något jag älskar att göra (skapa, inreda, styling, rådgivning framför allt tillverka egna mönster och saker i trä) och självklart hjälpa kunder. Man blir så himla glad när någon ringer eller kommer in i butiken och blivit super nöjd med det man givit som förslag.


Dom populära bokstäverna finns nu i JUL 350:-, Noel 400:- och Xmas 400:-.

De går att få i vilken färg man vill och är ca 40cm höga. Vid köp av st, 150:-. Jag kan skicka om ni vill ha.



Söt tomte flicka i grått, silver granar i 3 storlekar. Passar både till fattigmanssilver och zink.


En söt liten gran i silver och vitt. Tänkte själv ha den bland mina fattigmanssilver saker. Det blir så lagom juligt.

Kolla in den söta tunikan från H.D. Har en kvar "först till kvarn" som man säger.

I nästa inlägg kommer jag ha en utlottning på något jag vet många vill ha. Håll utkik vi hörs snart igen.
Njut av livet det går inte i repris.
Kram på er!
Elisabeth

4 kommentarer:

Liza i pepparkakshuset sa...

Åh det ser jättemysigt ut :)
Har inte själv kommit i julstämning än, borde komma ner till dig och få lite :)

Ha det bra
Kram Liza

Mammansblogg sa...

åååå jag tror jag ska flytta till västerås så jag kan ta mig dit lite oftare.... =) Kul med alla bilder!!!
Har du siffror å sätta på adventsljusen? /Linda

Mammansblogg sa...

jag ringer!!! när föredrar du, under öppettiderna eller övrig tid?
vad är snyggast när det gäller bokstäverna, jul eller x mas??

Kannor och karaffer sa...

Åhh himmel Elisabeth vad du varit flitig på bloggen - själv hinner jag inte just nu men jag kommer igen.

Visst är det kul att kunna dela med sig av sitt inredningsintresse och att själv få en massa bloggvänner som bjuder på helt underbar inspiration?

Vilka bilder sen du visar från ditt underbara hem - du har så fint! Inte så lite avis - nej då ;-)

Har haft födelsedag och fått presentkort och pengar att shoppa loss för hos dig - så snart kommer jag förbi och kollar in allt nytt....innan allt tar slut.

Ha det så gott vännen!

Kram Ann