tisdag 23 december 2008

En riktigt GOD JUL


. . . önskar jag er alla!

Här råder nu julefrid både i och under mitt kök. Allt är fixat och en efterlängtad ledighet har precis börjat . Jag tror det är många med mig som ser fram emot tid att umgås med nära & kära och att få samla nya krafter.
Idag bjuder jag på lite "juliga" bilder från mitt hem så här dan före dopparedagen . . .




När jag ändå är igång kommer några fler bilder :-))






















Nej - nu är det dax att gå och knyta sig så tomtenissarna vågar sig fram . . .
GOD JUL PÅ ER!
Elisabeth

5 kommentarer:

♥Camilla Nordin♥ sa...

God Jul!

Kannor och karaffer sa...

Åh så himla fint ni har i ert hem . . .

Önskar dig och de dina en riktigt GOD JUL och hoppas ni får njuta riktigt av er ledighet.

Många jul kramar från oss alla!

Ann

Home sweet home sa...

GOD JUL!!!

Ett skönare liv sa...

vilka underbara bilder du visar :) ni har de verkligen jätte fint hemma !

önskar dej en fortsatt skön helg :)

kram nadja

Vita syrener sa...

Vill bara önska trevlig fortsättning. Vilka underbara bilder. Du är så himmla duktig. Kramis M