tisdag 14 april 2009

Packar upp för fullt . . .


Hej allihopa,

Här kommer dagens rapport från "pappkartongernas drottning" . . . ha ha ha


Ja - så kan man känna sig efter en dag då den ena efter den andra kartongen packats upp med nyheter. Först ut visar jag de super härliga träskorna - från tizzla som kommit i olika utföranden;



Finns naturligtvis i olika modeller . . .

Och storlekar, färger och mönster . . .

Priset är 595 :- (ordinarie pris 750:-)

Varmt välkomna in och prova!

Elisabeth

9 kommentarer:

♥Camilla Nordin♥ sa...

Åhh! Dom skorna har jag dragit mig för att köpa pga priset. Men ditt pris är jättebra! Där jag har kikat har dom kostat nästan 900:-!
Och rosa finns det !

Hem ljuva hem sa...

Åhh kära nån
Skulle du villa vara snäll och ta hem mintgröna träskor storlek 39 det skulle verkligen passa till min bil
Catarina

Längtan i Vitt sa...

yes vad de skorna är söta... Har kollat på dem flera gånger och de står på min Vill ha lista... Hmm kanske kan jag få dispans av min kära sambo med en liten veckopeng ;) Kram Carina

Noelle sa...

Dom är verklige så fina. Måste ha ett par sånna framöver!

Kannor och karaffer sa...

Hej Elisabeth,

Åh - vilka fina!

Det ser ut som om det är ett par svarta träskor längst ner på bilden med många par - stämmer det ?

Kram Ann

Smultronlycka sa...

Hej!Ååå vad söta!!Gillar de blommiga.Ja en tur till dig vill jag göra :) Måste vänta på lönen bara!Kram Anna

lisa sa...

hallå !!
var och köpte ett par blommiga i onsdags,
jag blev kär direkt
dom är supersköna.
harfått så mycket beröm för dem.

Unknown sa...

Hej! Jätteläckra träskor! Fastnade även jag för dom blommiga!
Kram Pernilla

Vackra Drömmar sa...

Jag bara älskar dessa söta skor :) de blir nog ett par till sommaren, får kika in hos din söta lilla butik.. Kram Märta