onsdag 23 september 2009

Höstnytt . . .


Hej allihopa!

Här kommer ett nytt inlägg med några höstnyheter i butiken . . . en ny färg har smygit sig in bland allt vitt, svart och zink.

Vad säger ni om de underbara hyllorna i "pippigrönt" ?



Det har också kommit in retrolampor, läckra vinglas, flaskor, burkar, vitt porslin, plåttavlor, bokstäver, mattor, kuddar, överkast och gardiner . . . ja - listan skulle kunna göras mycket lång - kom in får ni se själva :-)




Många av er har också undrat över hur modellen på bakbord ser ut - nedan bild är mitt exempel. Och naturligtvis kan ni själv välja färg.



Vill också göra er uppmärksamma på helgen vecka 40. Då kommer jag att ha gårdsloppis - så håll koll - återkommer här på bloggen om öppettider.

Ha det gott så länge!

Kram Elisabet

2 kommentarer:

Kannor och karaffer sa...

Hej vännen, Här var det ett tag sedan jag var in. Hinner inte med bloggandet som jag skulle vilja men förhoppningsvis kommer snart lite lugnare tider.

Blev himla nyfiken på allt nytt du fått in och pippigrönt låter spännande.

Hoppas hinna med ett besök i helgen - mellan lökinköpen - känner att jag behöver få lite inspiration från dig.

Kram Ann

Noelle sa...

Vad spännande med "gårdsloppis". Det får man ju inte missa.