onsdag 3 februari 2010

Vår nyheter . . .


. . . gillar ni Odd Molly's kläder kommer ni säkert att gilla den här super läckra jack/kappan i rosa med annorlunda detaljer.



Den är först ut i en rad av häftiga vår-/sommar kläder och sjalar som är på väg in - för att inte tala om smycken. Är du ute efter något speciellt gäller det att vara snabb - jag lovar att försöka lägga ut bilder så ofta jag bara kan . . .




I butiken finns nu också olika varianter av horn och lampskärmar i lite mörkare färger som ger en härlig brytning till allt vitt.

Önskar er alla en fortsatt skön kväll!
:-) Elisabeth

1 kommentar:

Kannor och karaffer sa...

Häftigt med allt nytt du har fått in! Hoppas det var OK att jag la in en länk till dig från mig!

De svarta lampskärmarna blev superfina! Jag vill nog ha den stora också - kommer in på lördag.

Ha det gott vännen och tack för dina tips du är verkligen en fena på att se hur man kan få till det!

See u!
Ann