onsdag 10 december 2008

J U L ens vinnare utsedd!



Tack snälla ni för att så många av er ville vara med och tävla om bokstäverna J U L

Nu är vinnaren utsedd och det blev Nr 10 av alla kommentarer/mail som jag fått - dvs vinnaren av bokstäverna är Hannis med bloggen http://www.hannishem.blogspot.com/

Grattis Hannis!

Hannis - skicka mig ett mail (undermittkok@hotmail.com) så fort som möjligt med vilken färg du vill ha på bokstäverna, fullständigt namn och adress så kommer de med posten före jul :-)
Det var jätte kul att ha tävling här på bloggen så det lär bli fler gånger - det lovar jag!
Det lackar i rask takt mot jul och jag har fullt upp med alla leveranser som skall fixas och paket som skall slås in innan dess. Butiken är fylld till bredden med nya inredningssaker och julstämningen är på topp. Nu på morgonen faller snöflingorna tätt ner från den svarta himlen - så vad mer kan man önska.

Stressa inte för mycket nu kära bloggvänner - det blir jul ändå - glöm inte det!

Kram

Elisabeth


9 kommentarer:

Eddan sa...

Grattis till vinsten Hannis! :-)

Hannis sa...

Helt galet!!
Men vad jag blev glad!
Tack och kram Hannis

malena sa...

Hej! Hittade hit första gången igår, så fina saker du verkar ha i din affär, men går det inte att webbshoppa? bor i Finland så jag har ju lite värre att komma och besöka dej. ;)
Men tack för inspirationstitten i varje fall.

Mammansblogg sa...

Grattis Hannis!!
Bettan!! Får jag fortsätta använda din bild i min blogg??? Den med bokstäverna?? /LInda

Sjabbig men chic sa...

Grattis till vinnaren!

Lisa

Interiörboden sa...

Grattis till vinnaren!!

Ha en bra helg!!

Kram Sandra

Mjuka sa...

Så grattis till vinsten Hannis!
Du är så värd den
kram Malin

Kiruna sa...

Vad kostar de där JUL bokstäverna? Kan man beställa dem?

Kannor och karaffer sa...

Lyckans Hannis - det är bara att gratulera!!

Har du fortfarande kvar dom där stora fina fattigmanssilver kulorna med det vackra mönstret ?

Jag kommer förbi på onsdag . . .

Ha det gott vännen!
Ann