tisdag 2 december 2008

J U L tävling


Hej mitt i allt julstök!

Idag får ni chansen att vara med i min
J U L
tävling.



Vinsten är bokstäverna J U L i trä ca 4o cm höga, som på bilden, men du som vinner får själv välja i vilken färg de skall vara - vitt, rött eller svart.

Allt du behöver göra för att vara med i J U L tävlingen är att skriva in en liten kommentar till det här inlägget och gärna länka upp min bloggsida på din blogg - om du har en förstås - men det är inget krav!

Tävlingen håller på till och med den 10/12.

Lycka till!

Kram Elisabeth

111 kommentarer:

♥Camilla Nordin♥ sa...

Jag vill gärna vara med :-)
Jag länkar till tävlingen i min blogg oxå!
Kram Camilla!

Efter behag sa...

Trevligt med en tävling. Jag vill gärna vara med,länkar tävlingen i min blogg.

Hälsningar Ann-Louise

Liza i pepparkakshuset sa...

Kul med tävling! Lånar bild till länk :)

Ha det bra
Kram Liza

Bittan sa...

Vilken mysig butik o blogg. Vill gärna va med och tävla. Länkar så klart. Kram Bittan

Hulliganmamman sa...

Jag vill oxå vara med och tävla länkar naturligtvis i min blogg...www.hulliganmamman.blogg.se

//Magdalena

Kannor och karaffer sa...

Åh vad kul med tävling självklart berättar jag om den på min blogg. Och länkad det är du sedan länge.....

Ha det gott!
Ann

Julhuset sa...

Ljuvliga bokstäver för en julnörd som jag, lånar bilden och länkar på min julblogg.

http://julhuset.blogspot.com/

Kram
Annika

Vardagslycka sa...

Åh, vad kul med en tävling och självklart vill jag prova lyckan!
Lånar bilden av dig och försöker länka.
Hoppas allt är bra med dig i regnrusket, jag gissar att du har fullt upp.
Ha det så gott!
Kram, Carina

monikanen sa...

tänk om man hade turen att vinna:)
hoppas....hoppas,skulle vara så fina på öppna spisen.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Hannis sa...

Jag vill ju vara med!
Hittade hit via Anne.
Länkar från min blogg också.

Kram Hannis

Sjabbig men chic sa...

Jättefina bokstäver och jag vill så klart vara med. Jag länkar i vänsterkolumnen i min blogg.
Vilken fin blogg du har!

Lisa

Eddan sa...

Vilken mysig butik och härlig blogg du har.
Jag är gärna med och tävlar och har länkat i min blogg!

MVH Anette

Vardagslycka sa...

Hej igen Bettan!
Jag har länkat till dig i dagens inlägg.
Ha en fin dag.
Kramis.

Dorpan sa...

Är jättegärna med...länkar i min julblogg!

Silhuetten sa...

Vilken tur jag har! Har letat efter dessa vackra bokstäver ett tag nu och vad passar inte bättre i stundande tider. Min blog ligger vilande nu, men jag kommer att besöka din inspirerande blog fler gånger.
Kram, Tina

Mammansblogg sa...

Jaaa jag vill oxå vara med å tävla!
Har lånat bilden av dig å länkat å bildat i min blogg nu!
kram Linda

qvinnamittivitt sa...

Ja jag vill vara med i denna tävling oxå - ågon gång måste det väl vara min tur.
Länkar i min blogg
Kram Mari

jessicab sa...

Hej Bettan. Jag vill också vara med i utlottningen fast jag inte har någon blogg, men jag lovar att komma och handla snart, massor... God jul om vi inte hinner ses. Kram Jessica i Söderbärke

Fröken Fräken sa...

Hittade hit till din blogg från Hannis hem, och naturligvis vill jag jättegärna vara med i din tävling. Länkar från mig, även om jag då väl får för många medtävlanden.. ;-) Vilken mysig butik du verkar ha!!

Majas skafferi sa...

Hej! De där bokstäverna var otroligt fina,vill gärna också vara med i tävlingen..skall försöka länka med!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej kom hit via Kannor och Karaffer.
Vilken mysig blogg du har och en massa fina inspirationsbilder bjuder du på!
Vill gärna vara med och tävla.
kram
nina

Allis sa...

Jätte fin blogg och fin butik!!
Klart att jag vill vara med i tävlingen. Har länkat till din sida!!
Ha en bra torsdag!
Kram Eva-Lis

benne sa...

Hej Bettan
jag vill gärna vara med i din
tävling jag med.Men jag har ingen
blogg själv så jag ber alla mina vänner gå in på din.
Mvh Benita Liedström
ps jätte fina bokstäver

Gotlandsliv sa...

Kul med tävling, och väldigt fina bokstäver! Jag länkar på min blogg!

Home sweet home sa...

Hej! Jättekul med en tävling! Som du redan vet så älskar jag dina bokstäver!!
Vi hörs o ses!!
Många kramar Pernilla

Skomakartummen sa...

Åhhh.. jag vill gärna vara med och tävla om dina underbara bokstäver. Länkar givetviss till dig. Kram sari

Livet är Underbart sa...

Åhhh! Vilka fina bokstäver. Är jättegärna med och tävlar. Jag länkar också från min blogg. håller tummarna. ;) kram

Malin.E sa...

Vad fina...vad kommer dom ifrån? vill vinna :-) malin@malinagirl.com

Anonym sa...

Åh va fina dom är,klart man skulle vilja vinna dom.Mysiga bilder från din butik.Hälsn.Annika

Lena sa...

Här kommer det en till som gärna vill vara med. Länkat och klart inne hos mig!! Nu ska jag kolla runt lite inne på din blogg. Ha det bra!! // Anna ♥

MB sa...

Hej Bettan!
Klart jag vill vara med i tävlingen!
Allt du gör och du själv är underbar,det vet du!
Kram Marit.

Vita hjärtan sa...

Vilka otroligt fina bokstäver! Självklart vill jag vara med och försöka vinna dom!

Kram Annemari

Jojo sa...

Hej!

Är jättegärna med och tävlar! Vilken maffig vinst dessutom =)

Har länkat dig på min sida, hälsa gärna på!

Kram Jojo

ANNIKA sa...

är gärna med och tävlar om så fina bokstäver.har ej blogg.
gustafsson.57@hotmail.com

s.m.i.l.e sa...

Trevligt! Jag är med! Jag håller tummarna för vita. Eller svarta.

Anonym sa...

Vilka underbara bokstäver och vilken fin blogg du har :)
Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar från min blogg.

Trevlig helg!
Kram!

Villa Carl Larsson sa...

Vilka underbara bokstäver. Denna tävling får man ju inte missa. Jag vill så klart vara med och länkar från min blogg. Nu är det bara att hoppas.
Kul att hitta hit också. Kram

japp sa...

hejhej.. jättefin blogg du har.. kikar gärna in igen.
Åsså är jag ju såklart gärna me i din utlottning..jättefina priser juh.

Jag länkar gärna å kommer såklart tillbaks å kikar mer. Kram Helén i Piteå.

Hem och Lycka sa...

Vilken fin sida du har! Länkar till tävlingen i högerkanten och hoppas på lyckan. kram

Lotta sa...

Hej, har tassat runt i den fina blogg. Inspirerande. Vill gärna vara med om att tävla. Länkar
hälsn. Lotta

Unknown sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och vinna. Hoppas på tur. :-)

Har länkat från min sida till din tävling.

Kram Helena

På min gatan i stan sa...

Jag vill gärna vara med :-)länkar till tävlingen i min blogg med!

Kram!

Tolovisa sa...

jag är gärna med i tävlingen om detta söta zinkhus.

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej!

Jag är väldigt gärna med i tävlingen om de fin-fina bokstäverna.

Ha en toppendag!

♥ Fyra årstider sa...

Jag tycker de är så vackra och länkar på båda mina bloggar. Hoppas på tur.
Kram Lotta

I ett litet rum sa...

Hej! Oj, vilka underbara bokstäver! :) Jag vill naturligtvis vara med och tävla!

/Daniela
nelamaria86@hotmail.com

Lycklig fru sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Länkar till tävlingen i min blogg.
Mvh
Sofia

Metteflette sa...

Så flotte bokstaver og så fin blogg du har! Jeg er med! MVH Mette

Zizzi sa...

Underbar blogg!
Jag vill jättegärna ha chansen på bokstäverna!
Kram cissi

Anonym sa...

Hej
Ohh vad fina. vilkerkligen vara med om att tävla. Hoppas den lyckliga blir jag

Jag har med tävling på min sida välkomna
http://kreativabilder.blogspot.com/

Snuttan sa...

Glömmde skriva att jag har länkat dig på min sida
Kram

Åsa sa...

Hej Ny blogg för mej! Så fint du har det! Klart jag vill va med och tävla. Länkar oxå. Men om jag skulle vinna så skulle jag få problem, hur ska man kunna välja färg??;) //Åsa

Mollymera sa...

Har jag turen på min sida?? HOPPAS
Trevlig helg Christina

♥ mamman i huset ♥ sa...

Så fina bokstäver vill jag gärna tävla om!

Spånga lyan sa...

Nu när man blivit mamma för första gången, så vill man julpynta för lill grabben....dina fian JUL bostäver skulle passa perfekt hemma hos mig
// Kerstin

Emmie sa...

Är gärna med o tävlar om dom fina bokstäverna JUL, ha en trevlig/mysig 2:a advent kram Emmie

Mjuka sa...

Är galen i bokstäver så dessa vill jag gärna vinna. Länkar såklart på min blogg
kramar Malin

Drømmen om en eplehage sa...

Nydelig blogg du har!

Jeg trekker lodd på bokstavene dine!

Hilsen fra Eplemor i Norge :)

Nenna sa...

Jag vill vara med och tävla om bokstäverna.

Hälsningar
Nenna

S sa...

Jag vill också vara med och tävla!

susnnasusanna75@hotmail.com

Millan sa...

Jag vill gärna vara med.
Har länkat med bild
Mvh Millan

Sussie sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om dom underbara bokstäverna, tyvärr har jag ingen blogg ...

Ha det så bra i julstöket.

// Sussie

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om en så fin vinst!!=)
Länkar på min blogg!
Mvh Anna

Nettan sa...

Jag vill vara med. Länk finns på min blogg!

annmari sa...

Dom hade passat bra hos mig :-)

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Tävlar gärna!
Länkar på min blogg!
Jeanette

Tjohalia sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina bokstäverna!
Kram Sandra

Chrissan sa...

Klart jag vill vinna!

Och naturligtgvis länkar jag! ;)

Mamma-Mu sa...

Hej!

Jag vill absolut vara med och tävla!
Länkar till min blogg!

Må gott!
/Mimmi

Camilla sa...

Hej!
Vilka härliga bokstäver, jag vill jättegärna vara med och tävla om dem! Länkar i min blogg också! :-)

lisa sa...

hejsan, jag vill gärna vara med och hoppas på att vinna

lisa
tillberga

Hjärtat Mitt sa...

Självklart gör jag reklam för din tävling genom att länka :)
Håller tummarna.

Kram Mari i Marieholm

tinaminastina sa...

Hej!Vad kul att hitta en blogg jag inte kikat in hos förut!Vilken fin blogg och affär!

Jag är gärna med och tävlar,länkar på min sida!

tinaminastina

tinaminastina sa...

Oj,länken fungerade inte riktigt..
jag finns på:

http://tinaminastina.blogg.se

tina =)

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg.

♥Linda♥ sa...

Jag vill också gjärna vara med på din tävling!
Länkar till din sida i min bligg!
Kram/Linda

Anonym sa...

Hej!
Jag vill jättegärna delta i utlottningen! Så underbara bokstäver!!!
Länkar till dig i min blogg!
Håller tummarna!

Anna sa...

Ja jag vill gärna vara med och tävla om de fina bokstäverna. Så fina och jag verkligen älskar bokstäver....

Ha en underbar vecka!
Kram Anna :-)

Jag länkar till dig!
drommenometthuspalandet.blogspot.se

Marica sa...

Jag skickade en kommentar tidigare, men den verkar inte finnas med :-( Så gör ett nytt försök..

Jag vill vara med & tävla. Länkar självklart till din sida.

Skoj att ha hittat hit förresten. Har tänkt besöka din butik många ggr, men alltid lyckats komma då det e stängt. Nu ska jag planera in det bätre.

Graadskan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Skulle passa fint som födelsedagspresent till mig själv, jag fyller den 11... :)

Jag länkar givetvis på min blogg!

Vera sa...

Är jättegärna med i utlottningen. Länkar dig i min blogg......

Kram Malin

heavenandearth sa...

Hej Elisabeth!
Vilken fin blogg du har! Första gången här för mig, återkommer gärna!
Kulig vinst!
Länkar på min sida!

Kram
Iréne

Ulli sa...

Klart man vill vara med! Vilka fina bokstäver. Svarta vore fint i vårt kök.

Jag hoppas på tur och länkar till tävlingen i min blogg.

Kram Ulli

Fynda och Fixa sa...

Vilka fina bokstäver och vilken mysig butik. Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Jag länkar med en bild från min sida!

Malin sa...

Vill också vara med och tävla om snygga bokstäver. Håller tummarna för mig själv på min namnsdag =). Länkar i min blogg med såklart!

Willewira sa...

Tänk vilken tur att jag ramlade in på din sida!!

Klart jag vill vara med och tävla om ett sådant pris!
Och länkar gör jag också... :)

Ha en bra dag!
Kram Willewira

Vardagens guldkorn sa...

Å va kul att hitta en "ny" blogg! Är gärna med i tävlingen och länkar såklart på min blogg!
Linda

Cajsa sa...

Åååå...så fina! Jag är gärna med o tävla. Länkar från min blogg. Håll tummarna! // Cajsa

Anna sa...

Oj, vilken tur att jag hittade till din sida just som du har en så bra tävling. Ska botanisera runt mer på sidan men länkar först till tävlingen... :-)

PS. Lånar bilden till länken.

Ett hus vid en å sa...

Åh vilka fina bokstäver! Och vilken fin blogg och butik du har! Jag måste fixa en blogg själv snart, blir ju så sugen, och då kommer jag absolut att länka till dig! Nu håller jag tummarna för nybörjartur... Ha en fin dag! Kicki

Sofie sa...

Är gärna med och tävlar om bokstäverna! Länkar till tävlingen från min blogg!

carene54 sa...

Trött och sliten
helt under isen.
men fint med jul,
å vad den vinsten vore kul.
God Jul till dig

carene54 sa...

Trött och sliten
helt under isen.
men fint med jul,
å vad den vinsten vore kul.
God Jul till dig

Anna sa...

Jag är med och tävlar, har länkat

http://molnboanna.blogg.se/2008/december/bokstaver-1.html

info@annakarlsson.se

Erika sa...

jag vill vinna

Ida sa...

Hejsan! Jag vill gärna vara med. Länkar i min högerspalt till tävlingen. Otroligt fin blogg förresten. Kommer kika in här igen.
Kram Ida

GripDesign sa...

Wow vilken frän tävling. Jag vill gärna va med

Tea&Tilde sa...

Hej hej!
Jagvill gärna vara med och tävla, har tyvärr ingen blogg att länka till.
Mysigbutik, by the way.
Mvh/Jenny

http://tindralen.blogg.se sa...

Jag vill såklart vara med på tävlingen!
Skulle vilja vinna bokstäverna i svart!

Kram

Vita villan på vallen. sa...

Superfina bokstäver..Jag vill gärna vara med och tävla.

Länkar på min blogg..

Ha det bra!
/Sofia

VILLA MOA sa...

Sista minuten..jag vill vara med..
Länkar vidare..
Kram ettan

malena sa...

Oj så superfina bokstäver, dom vill jag gärna vara med och tävla om. :)

Majas blogg sa...

Jag vill jätte gärna vinna dom dära bokstäverna!

Här har jag också tipas om tävlingen så att ingen går miste om den :) : http://hahahaba.blogg.se/tavlingsblogg/2008/december/jul-bokstaver.html

Interiörboden sa...

ÅHH!!! Den här tävlingen vill jag inte missa!! Jag länkar så klart!! Underbara bokstäver!! Hoppas jag vinner! *ler*

Kram Sandra

LillaFlisan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dom vackra bokstäverna!!!

Kram

Flisan

länkar också!

Pia sa...

Jag vill vinna, länkar gör jag =)

Smulan sa...

Hejsan jag vill jätte gärna vinna.

MVH
VERONICA

maxell sa...

Vilka härliga bokstäver.

De vill jag vara med och lotta om. Å jag lånade bilden för att länka från min bloggerihistoria.

Anneli sa...

Hejhej!
Är med på utlottning - bättre sent än aldrig.
Länkar med Bild hos mig...
Om jag vinner vill jag gärna ha bokstäverna vita..Jättefina är dom
Kram/Annelie

Sinnika sa...

Hejsan!
Vill bara tacka för senast och önska en fröjdefull Jul och ett Gott Nytt 2009.

Må så gottt! //Sinnika

www.storgard.org

Lena/isklockan sa...

Så vackra...vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis