lördag 31 oktober 2009



Hemma igen :)


Tänk vad en vecka går fort,,, när man gör något skojigt. Vi har haft en underbar vecka på Cypern, kanon väder och god mat. Vi har verkligen kunnat kopplat av och laddat batterierna.
Min kära mor hjälpte mig i butiken när vi var borta och "typiskt" kom det massor av nya varor som skulle packas upp. Ni som har väntat på klockor från Vintage By fe` kan jag glädja med att dom kommit :) Nya skålar o fat i vita prick servisen. Lite nya coola smycken från ett nytt märke. Hoppas få en ny leverans denna vecka, på dom fina tunikor och sjalar som blev slut sålda direkt.


Ha en trevlig helg!!!!

2 kommentarer:

Sinnika sa...

Hej och välkommen hem!

Ni har säkerligen haft det helt underbart och det kan behövas i höstmörkret.

Är så nöjd med de fina tunikorna från dig, tack för dem.

Ha det så gott så ses vi säkert denna vecka.

Kram från Sinnika
www.storgard.org

Hem ljuva hem sa...

Hej Bettan
Vi blev JÄTTE nöjda med luckorna, det blev så himla snyggt.Till och med gubben blev så nöjd. Jag tackar så hemskt mycket det blev så bra. Jag skall knäppa kort och vissa andra bloggare hur jävla snygga de blev, jag kommer att beställa en TV bänk av dig som jag har ritat.
Välkommen hem förresten.
Kram Catarina