tisdag 10 november 2009

Nu är det jul igen . . .

Tänk vad tiden rusar iväg...... känns som det var igår man plockade bort julen 2008!!

Jag har i vilket fall plockat fram julsaker i butiken. Det blir så mysigt med alla granar o kransa (skogen flyttar in) och lite Rött måste man ha!!eller???. Mina kära pojkar vill ha lite rött till jul, dom tycker inte det blir någon riktig jul annars. Så man får väl smyga in lite rött, för vad gör man inte för sina gullungar :)

Jag får in ytterligare ett nytt klädmärke, hoppas dom hinner komma tills imorgon när jag har öppet. Var till återförsäljaren i söndags o manäkänga lite. Vissa kläder var redan slut men jag fick tag på några fina klänningar o tunikor.

Förra veckan sålde jag slut på Vintage by fe klockorna och sjalar, fick nya igår. Man kanske ska byta branch o börja med kläder istället :) ett litet skämt.

Nu ska jag ner i källan o måla lite beställningar innan det är "sovtime".

Puss O Kram

4 kommentarer:

Hem ljuva hem sa...

Hej Bettan
Jag och ett gäng tjejer kommer och hälsar på i butiken.
Och jag håller med dina grabbar, det är klart att det skall vara lite rött till jul. För det är ju barnens jul.
Det kanske är kläder man skall hålla på med, men till låga priser och att kläder är av kvalite och passar alla.
Kram från oss tjejer

Klarbos Blogg sa...

Hej Elisabeth!
Tack för din titt i min blogg......jag har LÅÅÅÅÅNG väg kvar till att få så vackert inrett som du har.......
Ja vi är nöjda med matrummet och det är husets "egna" väggar som kom fram när vi började slita och riva vid renoveringen.
Men åter igen tack för en riktig insperations kväll;)))

Jag och Angelica kommer snart igen;))
Kram Malin

Längtan i Vitt sa...

Hej svejs!
Hoppas allt är bra om inte annat ser jag att ni haft det;)

Snart börjar jag att jobba igen och kanske får jag till lite tätare besök hos dig i din fina lilla butik då;)

Det värsta är att det finns så mycket fint:)
Kram på dej
Carina

Unknown sa...

Hej jag måste bara tacka för en helt underbart besök i din butik ikväll. Blev glatt överraskad när jag även ser att du har en blogg.
mvh anki/barbakvinna