söndag 22 november 2009

Amaryllis . . .

Oj, oj, oj vad tiden rinner iväg när man har roligt. Jag hade hoppats hinna med en loppis till innan jul men inser nu att tiden inte räcker till. Det får bli efter årsskiftet istället - återkommer här på bloggen med datum.

Just nu har jag massor med beställningar att ta hand om och kartong efter kartong med nya leveranser behöver packas upp.

Vad säger ni om denna nyinkomna Amarylliskruka i fattigmanssilver - vem kan motstå en sån ?


Nu ska jag fylla på kaffemuggen och fortsätta med lite adventsbestyr i butiken . . .

Ha det gott!

Elisabeth

3 kommentarer:

Längtan i Vitt sa...

Hallojsan!
Instämmer de ser helt fantastiska ut.Jasså det blev inge loppis. Tur jag trodde jag missat...
Förstår om du har fullt upp du har ju så mycket fina saker att sälja ;)
Snart börjar jag jobba igen och kanske då blir det tätare besök hihi ;)
Sköt om dig
Kram Carina

Mulin sa...

Förresten, jag är ju jättenyfiken på att se din pyntning hemma nu. Kom på den där granen du berättade om. Så lägg gärna ut en glimt av ditt hem! Kram Angelica

Hem ljuva hem sa...

God forsättning Elisabeth
Märta och jag blev verkligen jätte nöjda med julklapparna, sjalarna kom verkligen till pass i kylan. Och klockorna var så himla snygga så det är bara att beställa flera till butiken alla mina vänner tyckte den var så himla snygg och jag har skickat dem till dig.
Massor med kramar från Märta och mig och en god forsättning på det nya året.
JAG FICK EN SYMASKIN AV GUBBEN SÅ NU ÄR DET BARA ATT SY