onsdag 24 februari 2010

Urrrr SNYGGA kläder kom till butiken i dag. Jag vet att jag lovat många av er att skicka ett
litet sms när EsterElenoras snygga kläder kommit. Men tyvärr hann jag ej. Det var full rulle
i butiken hela kvällen o alla bara älskade kläderna . Jätte kul för själv skulle jag vilja ha en av
varje :) blir till att bygga ett dressing room......

Det kom även mycket fina zink saker från Danska Madam Stoltz .

Nu ska jag dricka en kopp te med mina älsklingar.. och sedan.. natti natti......

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!
Håller med dig, jättefina kläder.Vill ha alla :) vi ses

Unknown sa...

Nu måste man alltså stå och hänga på dörren ihelgen för att få en skymt utav det nya eftersom det tar slut så fort!!!
Alltid lika kul att besöka dig och din underbara källare!

Kram
hon som gillar att du står och "kränger saker i källarn" ;) ;)