tisdag 27 april 2010




Vågar man säga att ......

Våren är häääär!!!!!!!

Hej på er!!! Det var ett tag sedan sist. Jag tog en liten blogg paus och ladda om batterierna efter den lååånga vintern. NU är dom full laddade igen.

Idag har jag varit ute hos min vän Lotta som har Lottas Boutique i tillberga. Vi hade en underbar solig och trevlig " ute i trädgården" visning av klädmärket Creams Höst/vinter kollektion ( jag blev lite små kär i fler av plaggen måsta jag erkänna) jag är lite tokig, kan bli lite små kär i både kläder o prylar:) alla kläderna var super fina, dom har gjort en jätte snygg kollektion. Det ska bli riktigt nice att få sälja dessa snygga kläder.

Det har kommit massor av nya varor till min "lilla" butik. Men som vanligt rullar varorna ut lika fort som dom rullar in, och jag vet att mång av er kommer in varje vecka för att inte missa något. Nya modeller och färger från Tizzla träskor, super snygga industrilampor från HD, sjalar från Vintage by fe" har äntligen kommit". Fick även med mig hem idag några tunikor, underkläningar och byxor från Cream,( har inte så många av varje så först till kvarn) har öppet im ons 16-20
Oj boy vad tiden går nu har jag suttit vid datorn i 2,5 tim. Tiden bara rusar iväg.
Jag hade lite till jag ville skriva om men det tar vi nästa gång.
NATTI NATTI

2 kommentarer:

Längtan i Vitt sa...

hallojsan! Hoppas du haft det bra i sommar!
var in i butiken men då var du bortrest;) Jag är sååå nöjd med min nya vita tunika och de silverfärgade skorna;) Vilken sommar dessutom sol värme och bad.

Sköt om dig så länge

Kram Kram Carina

Mammansblogg sa...

ne nu e hösten hääär ;)